پرستار کودک

شغل پرستاری کودک شامل کلیه اقداماتی است که انجام می شود تا کودک در بهترین شرایط قرار بگیرد. میزان و نوع مسئولیت های پرستار بچه با توجه به تعداد و سن کودکان متفاوت است.

نکات مثبت استخدام پرستار کودک در منزل:

  • دریافت خدمات مناسب برای کودک در منزل

از مهم ترین  دلایل والدین برای استخدام پرستار در منزل ، دریافت خدمات بهتر مراقبتی  برای کودک است. در صورت استخدام  پرستار مناسب   کودک  در منزل همواره مراقبی مهربان در کنار کودک وجود خواهد داشت که می تواند محیطی امن، پویا و شاد برای کودک فراهم کند.

  • حضورکودک در خانه خودش

کودکان تمایل دارند در تمامی  اوقات در محیط خانه خود باشند. ابن موضوع به علت تعلق خاطر کودک به  محیط خانه می باشد.کودک در مهد کودک ها احساس آرامش کمتری دارند.

  • حضور پرستار بچه در موارد ضروری و کمک به والدین

برای مادرانی که شاغل هستند و به دلیل بارش برف، بیماری کودک، غیبت معلم، آلودگی هوا، کودک به مدرسه نمی رود مجبور نیس مادر از محل کارش مرخصی بگیرد.

  • برنامه های اختصاصی کودک با وجود پرستار بچه

کودک در زمان حضور پرستار بچه ، سرگرمی های  مخصوص خودش را دارد. می تواند در کلاسهای فوق برنامه مورد علاقه خودش شرکت کند. با حضور پرستار کودک ، آموزش میتواند در کنار بازی اتفاق بیافتد.

  • حضور کودک در محیط سالم و امن خانه

        محیط مهد کودک یه علت بالا بودن احتمال سرایت بیماری مناسب نیست. در صورت بیماری کودک والدین تصور میکنند به عفونت میکروبی دچار شده است. با وجود پرستار بچه، کودک از ابتلا به بیماریها ایمن می شود.نوزادان نسبت به کودکان سسیستم ایمنی ضعیف تری دارند. احتمال ابتلا نوزادان به عقونت های ویروسی بیشتر است. بنا براین استخدام پرستار نوزاد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

  • رشد اجتماعی طبیعی کودک با حضور پرستار بچه

از تفاوت های نگهداری بچه ها در مهد کودک و منزل، نوع روابط اجتماعی است. پرستار بچه مناسب میتواند به طرق گوناگون به رشد  اجتماعی کودک کمک کند. کودک می تواند با کودکان همسایه بازی کند، با بچه های دوستان و خویشان وقت بگذراند. کودک شما می تواند در پارک یا کلاس های مختلف دوستانی باب میل خود پیدا کنند. اما کودک شما ممکن است در مهد کودک بدون توجه به روحیاتش دوستی کند.

نظرات بسته شده است.
Call Now Button021-66436563